Uwaga! W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

Komunikat - Usługa E-B@nk - Obsługa kodów SMS

24.05.2018 r.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy że w dniu dzisiejszym mogą wystąpić problemy z obsługą SMS.
Szacowany czas usunięcia awarii - do godz. 14:00.

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

AKTUALIZACJA - Awaria zakończona (13:30).

Ostrzeżenie - "Złośliwa" aplikacja w Sklepie Google Play

Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa przestrzega przed nową złośliwą aplikacją mobilną w sklepie Google Play

 

Komunikat Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia 24.04.2018


Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa Związku Banków Polskich informuje, że na podstawie zgłoszenia oraz aktywnej analizy banków rozpoznano kolejną aplikację mobilną na smartfony z systemem Android, z wbudowanym mechanizmem pozyskiwania poufnych danych klientów banków i przechwytywania wiadomości sms.

Czytaj więcej: Ostrzeżenie - "Złośliwa" aplikacja w Sklepie Google Play

Komunikat ""W celu umożliwienia korzystania z bankowości elektronicznej ..."

Tutaj znajdziecie Państwo wszelkie informacje i wyjaśnienia dotyczące komunikatu "W celu umożliwienia korzystania z bankowości elektronicznej prosimy o telefoniczny lub osobisty kontakt z bankiem", który można zobaczyć przy próbie zalogowania się do Usług Banku Elektronicznego CUI. Prosimy o zapoznanie się z wyjaśnieniami dotyczącymi najnowszych zabezpieczeń, które zostały zastosowane w trosce o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w naszym Banku.

Koniecznie zapoznaj się!  Zabezpieczenia - IP Intelligence

 

Ostrzeżenie Ministerstwa Finansów

Ostrzegamy przed fałszywymi e-mailami rozsyłanymi w imieniu MF

 

Do użytkowników poczty elektronicznej trafiają wiadomości dotyczące otrzymania „zwrotu pieniędzy za ostatni rachunek podatkowy".

Warunkiem ma być uzupełnienie formularza elektronicznego na stronie internetowej Ministerstwa Finansów.

Uwaga: takie e-maile są próbą wyłudzenia danych i nie należy ich otwierać.

Czytaj więcej: Ostrzeżenie Ministerstwa Finansów

E-B@NK Usługa Banku Elektronicznego - Błąd logowania cz.2

10.01.2018

Poniższa informacja skierowana jest do Klientów naszego Banku, posługujących się TOKENEM w Usługach Banku Elektronicznego E-B@NK 

Szanowni Klienci,

w nawiązaniu do informacji z dnia 09.01.br. (możliwe utrudnienia w logowaniu się do kont E-B@nk) prosimy o kontakt z Bankiem wszystkich Klientów, którzy nadal mają problemy z prawidłowym logowaniem się do konta.

 

Polub nas na Facebook

PROMOCJE - Tutaj warto zaglądać!