Uwaga!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

Komunikat - Przerwa w Usługach Banku Elektronicznego

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy że ze względu na konieczność przeprowadzenia prac administracyjnych dnia 15.11.2018 r. w godzinach 22:00-23:00 mogą wystąpić chwilowe przerwy w dostępie do Usług Banku Elektronicznego.

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

 

KOMUNIKAT - Nowa usługa

Szanowni Klienci,

z przyjemnością informujemy, że w NBS Rakoniewice trwają prace wdrożeniowe związane ze zmianą platformy dostępu do rachunków bankowych za pośrednictwem Internetu. Bank podjął współpracę z nowym dostawcą usług, dzięki czemu nowa usługa zostanie poszerzona o wiele dodatkowych funkcjonalności oraz będzie dostępna także w formie aplikacji mobilnej.

Przewidywany termin udostępnienia nowej usługi to październik-listopad br.

O szczegółach zostaną Państwo poinformowani listownie lub/i za pośrednictwem komunikatów elektronicznych w obecnym kanale eBANK.

Zachęcamy do śledzenia bankowej strony (komunikaty będą umieszczane w zakładce Aktualności) oraz naszego profilu na Facebook'u.

 

 

Ostrzeżenie - "Złośliwa" aplikacja w Sklepie Google Play

Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa przestrzega przed nową złośliwą aplikacją mobilną w sklepie Google Play

 

Komunikat Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia 24.04.2018


Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa Związku Banków Polskich informuje, że na podstawie zgłoszenia oraz aktywnej analizy banków rozpoznano kolejną aplikację mobilną na smartfony z systemem Android, z wbudowanym mechanizmem pozyskiwania poufnych danych klientów banków i przechwytywania wiadomości sms.

Czytaj więcej: Ostrzeżenie - "Złośliwa" aplikacja w Sklepie Google Play

PRZELEW ELIXIR - Poprawność znaków pola TYTUŁEM

Szanowni Państwo,

niniejsza informacja skierowana jest do Klientów korzystających z Usług Banku Elektronicznego e-B@nk:

W związku z pojawiającymi się wątpliwościami i pytaniami przypominamy, że poprawny format pliku/zlecenia ELIXIR nie może zawierać w polu TYTUŁEM żadnych znaków tzw. cudzosłowia czyli "". Do tej pory systemy rozliczeniowe dopuszczały taką możliwość, jednakże od bieżącego miesiąca, każde zlecenie składane w aplikacji bankowej sprawdzane jest pod tym względem i jeśli system autoryzujący znajdzie znak cudzysłowia, to zlecenie zostanie odrzucone.

Czytaj więcej: PRZELEW ELIXIR - Poprawność znaków pola TYTUŁEM

Ostrzeżenie Ministerstwa Finansów

Ostrzegamy przed fałszywymi e-mailami rozsyłanymi w imieniu MF

 

Do użytkowników poczty elektronicznej trafiają wiadomości dotyczące otrzymania „zwrotu pieniędzy za ostatni rachunek podatkowy".

Warunkiem ma być uzupełnienie formularza elektronicznego na stronie internetowej Ministerstwa Finansów.

Uwaga: takie e-maile są próbą wyłudzenia danych i nie należy ich otwierać.

Czytaj więcej: Ostrzeżenie Ministerstwa Finansów

Polub nas na Facebook

PROMOCJE - Tutaj warto zaglądać!