Każdy Klient Nadobrzańskiego Banku Spółdzielczego w Rakoniewicach ma prawo zgłoszenia opinii i wątpliwości dotyczących jakości i standardów obsługi realizowanych przez Bank. Rozpatrywanie reklamacji Klientów odbywa się zgodnie z Wytycznymi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji - wersja PDF - Pobierz
Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji - wersja PDF - Pobierz
Dokument do pobrania - wersja PDF - Pobierz
Formularze w formacie PDF:
- Załącznik Nr 1 Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego - Pobierz
- Załącznik Nr 2 Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego - Pobierz
- Załącznik Nr 3 Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego (karty) - Pobierz
- Załącznik Nr 4 Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego (karty) - Pobierz
- Załącznik Nr 5 Formularz reklamacji dotyczącej ubezpieczeń - Pobierz
Reklamacje powinny być składane niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności budzących wątpliwości Klienta.
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami, jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/.
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, https://knf.gov.pl.