Uwaga! W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

Ostrzeżenie Ministerstwa Finansów

Ostrzegamy przed fałszywymi e-mailami rozsyłanymi w imieniu MF

 

Do użytkowników poczty elektronicznej trafiają wiadomości dotyczące otrzymania „zwrotu pieniędzy za ostatni rachunek podatkowy".

Warunkiem ma być uzupełnienie formularza elektronicznego na stronie internetowej Ministerstwa Finansów.

Uwaga: takie e-maile są próbą wyłudzenia danych i nie należy ich otwierać.

Czytaj więcej: Ostrzeżenie Ministerstwa Finansów

Komunikat ""W celu umożliwienia korzystania z bankowości elektronicznej ..."

Tutaj znajdziecie Państwo wszelkie informacje i wyjaśnienia dotyczące komunikatu "W celu umożliwienia korzystania z bankowości elektronicznej prosimy o telefoniczny lub osobisty kontakt z bankiem", który można zobaczyć przy próbie zalogowania się do Usług Banku Elektronicznego CUI. Prosimy o zapoznanie się z wyjaśnieniami dotyczącymi najnowszych zabezpieczeń, które zostały zastosowane w trosce o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w naszym Banku.

Koniecznie zapoznaj się!  Zabezpieczenia - IP Intelligence

 

E-B@NK Usługa Banku Elektronicznego - Błąd logowania cz.1

09.01.2018

Szanowni Klienci,

informujemy, że w dniu dzisiejszym występują utrudnienia w logowaniu się do Usługi Banku Elektronicznego E-B@nk. Obecnie trwają intensywne prace nad usunięciem powyższego błędu.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

AKTUALIZACJA - Awaria została usunięta.

 

E-B@NK Usługa Banku Elektronicznego - Błąd logowania cz.2

10.01.2018

Poniższa informacja skierowana jest do Klientów naszego Banku, posługujących się TOKENEM w Usługach Banku Elektronicznego E-B@NK 

Szanowni Klienci,

w nawiązaniu do informacji z dnia 09.01.br. (możliwe utrudnienia w logowaniu się do kont E-B@nk) prosimy o kontakt z Bankiem wszystkich Klientów, którzy nadal mają problemy z prawidłowym logowaniem się do konta.

 

Token RSA - sprawdź datę ważności

03.09.2017

Jeżeli jesteś użytkownikiem Tokena RSA w Usługach CUI, to koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją.

 

W przypadku gdy Twój Token RSA nie wyświetla standardowych 6-ciu cyfr na wyświetlaczu, a tylko jedną małą cyfrę (w prawym dolnym rogu), to znaczy że Twój Token stracił ważność.

 

Czytaj więcej: Token RSA - sprawdź datę ważności

Polub nas na Facebook

PROMOCJE - Tutaj warto zaglądać!