Zastrzeganie kart płatniczych

Opublikowano: poniedziałek, 30, czerwiec 2014 09:04
Odsłony: 31241

Szanowny Kliencie,

 

w przypadku utraty karty płatniczej niezwłocznie skontaktuj się:

 

- z placówką banku, która wydała utraconą kartę płatniczą,

 

- z Systemem Zastrzegania Kart:

 

zastrzegam

 

Kluczowym elementem Systemu jest zautomatyzowana infolinia wykorzystująca technologię rozpoznawania mowy. Po wypowiedzeniu nazwy wydawcy karty System przekieruje Cię do właściwej infolinii banku w celu zastrzeżenia karty.
Szczegółowe informacje o Systemie znajdziesz na stronie zastrzegam.pl

 

lub

 

- z Zespołem Zastrzegania Kart dzwoniąc na numer:

 

Pamiętaj!

Im szybciej nastąpi zastrzeżenie, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku nieuczciwego wykorzystania karty!