Uwaga! W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

Zastrzeganie kart płatniczych

  • Change font size

Szanowny Kliencie,

 

w przypadku utraty karty płatniczej niezwłocznie skontaktuj się:

 

- z placówką banku, która wydała utraconą kartę płatniczą,

 

- z Systemem Zastrzegania Kart:

 

zastrzegam

 

Kluczowym elementem Systemu jest zautomatyzowana infolinia wykorzystująca technologię rozpoznawania mowy. Po wypowiedzeniu nazwy wydawcy karty System przekieruje Cię do właściwej infolinii banku w celu zastrzeżenia karty.
Szczegółowe informacje o Systemie znajdziesz na stronie zastrzegam.pl

 

lub

 

- z Zespołem Zastrzegania Kart dzwoniąc na numer:

  • Dzwoniąc w kraju – na numer 22 515 31 50
  • Dzwoniąc z zagranicy – na numer +48 22 515 31 50

 

Pamiętaj!

Im szybciej nastąpi zastrzeżenie, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku nieuczciwego wykorzystania karty!

Polub nas na Facebook

PROMOCJE - Tutaj warto zaglądać!