3D Secure
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 08, marzec 2023 10:47
- Odsłony: 5004
Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure
Co to jest usługa 3D Secure?
Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.
Jak działa usługa 3D Secure?
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji. Zakupy kartą w internecie z usługą 3D secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:
- poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Banku. Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce bankowej lub poprzez infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z bieżącą taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.
- w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni).
Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
Aktywacja usługi 3D Secure
Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.
Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?
- Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure - oznaczoną symbolami poniżej:
- Wybierz płatność kartą i podaj jej dane.
- Sprawdź poprawność danych.
- Potwierdź transakcję - płatność kartą w internecie możesz potwierdzić poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile. Pamiętaj! Nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure - zależy to od sklepu internetowego.
Zablokowanie usługi 3D Secure
Jeśłi 3 razy podasz odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędna hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.
Jak odblokować usługę 3D Secure
Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Karty obsługiwane w usłudze 3D Secure
Karty dla klientów indywidualnych, za wyjątkiem kart przedpłaconych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile.
Transakcje kartami przedpłaconymi potwierdzasz jedynie odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).
Karty dla klientów firmowych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).