Komunikat ""W celu umożliwienia korzystania z bankowości elektronicznej ..."
- Szczegóły
- Opublikowano: niedziela, 18, marzec 2018 06:00
- Odsłony: 959
Tutaj znajdziecie Państwo wszelkie informacje i wyjaśnienia dotyczące komunikatu "W celu umożliwienia korzystania z bankowości elektronicznej prosimy o telefoniczny lub osobisty kontakt z bankiem", który można zobaczyć przy próbie zalogowania się do Usług Banku Elektronicznego CUI. Prosimy o zapoznanie się z wyjaśnieniami dotyczącymi najnowszych zabezpieczeń, które zostały zastosowane w trosce o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w naszym Banku.
Koniecznie zapoznaj się! Zabezpieczenia - IP Intelligence
E-B@NK Usługa Banku Elektronicznego - Błąd logowania cz.2
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 09, styczeń 2018 06:00
- Odsłony: 1188
10.01.2018
Poniższa informacja skierowana jest do Klientów naszego Banku, posługujących się TOKENEM w Usługach Banku Elektronicznego E-B@NK
Szanowni Klienci,
w nawiązaniu do informacji z dnia 09.01.br. (możliwe utrudnienia w logowaniu się do kont E-B@nk) prosimy o kontakt z Bankiem wszystkich Klientów, którzy nadal mają problemy z prawidłowym logowaniem się do konta.
E-B@NK Usługa Banku Elektronicznego - Błąd logowania cz.1
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 08, styczeń 2018 06:00
- Odsłony: 1452
09.01.2018
Szanowni Klienci,
informujemy, że w dniu dzisiejszym występują utrudnienia w logowaniu się do Usługi Banku Elektronicznego E-B@nk. Obecnie trwają intensywne prace nad usunięciem powyższego błędu.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
AKTUALIZACJA - Awaria została usunięta.
Odkryj wartość jednej złotówki
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 28, listopad 2017 14:00
- Odsłony: 1819
Wiesz na czym stoisz
Nareszcie możesz skorzystać z oferty „Konta za Złotówkę”, dzięki której za złotówkę miesięcznie otrzymasz prowadzenie rachunku, kartę zbliżeniową Mastercard®, aplikację mobilną i bezpłatne wypłaty z bankomatów Spółdzielczej Sieci Bankomatów.